Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

נתן זהבי

כ בחשון תשפג 141122 1213. אמש יום א פרסם מגיש רדיו 103 נתן זהבי פוסט בפייסבוק בו הוא מייחל לשריפת אולפן ערוץ 14 על יושביו.

הלוואי שאולפן ערוץ 14 יישרף על יושביו נתן זהבי באמירה חמורה
הלוואי שאולפן ערוץ 14 יישרף על יושביו נתן זהבי באמירה חמורה

לפני כארבעה חודשים יצא השדרן נגד ערוץ 14 ואמר.

. Web 12K views 269 likes 59 loves 264 comments 51 shares Facebook Watch Videos from זהבי עצבני 103FM. Web זהבי עצבני 103FM. אני מתפלל שכמה ממניחי התפילין יקשרו עצמם עם התפילין בגרון ויתלו את עצמם. Web 9 hours agoהקומיקאי וכוכב הילדים יובל שם טוב המכונה יובל המבולבל הניח הבוקר תפילין וסיפר כי עשה זאת בזכות שדרן הרדיו נתן זהבי.

איש השמאל נתן זהבי פוער את פיו בשידור כאחרון האנטישמים נגד ציבור שלם ומבזה את התפילין הקדושות ששמרו עלינו אלפי שנים. כל צהריים ב-1200 ב - 103FM. נתן זהבי יובל המבולבל. Web 14 hours agoה נתן זה-בי גאה להיות יהודי.

Web מגיש הרדיו נתן זהבי הושעה היום ב משידור בתחנת הרדיו 103 זאת בשל התבטאותו בשידור. נתן זהבי היקר תודה שהזכרת. רציתי שבאמצע שאני צופה האולפן יישרף על יושביו כאמור זוהי לא ההתבטאות הראשונה של זהבי שמעוררת סערה. 57951 likes 1468 talking about this.

יובל המבולבל - יובל שם טוב צילום. ארגון העיתונאים והעיתונאיות בישראל נחרד ודוחה בשאט נפש את דבריו של נתן זהבי מגיש רדיו 103 שאמר בשידור שהוא מייחל לשריפת. מנהל ביתהחולים היה צריך לדאוג שלא יוציאו תמונות מתוך שטח ביתהחולים כי צילום בתוך שטח ביודדחולים כמוהו כרכוש בית- החולים. נתן זהבי נולד ב27 באוקטובר 1946 עיתונאי פובליציסט שדרן רדיו שחקן ומפיק קולנוע ישראלי זוכה פרס סוקולוב 2000.

בתוכניתו זהבי עצבני אמר השדרן הוותיק דברים קשים על הציבור החרדי בין היתר היה שמח לו כמה מכם היו קושרים את התפילין לגרון. Web ארגון העיתונאים הגיב בחריפות לדברי זהבי ומסר. Web השדרן נתן זהבי הושעה מרדיו 103 עד הודעה חדשה. Web 1 day agoנתן זהבי בווידוי נגד ערוץ 14.

Web 1 day agoחכ ינון אזולאי הגיב לדברי זהבי ואמר. Web הכתב שמואל שקד והצלם נתן זהבי נכנסו גם הם לחצר באין מפריע. Web 1 day agoנתן זהבי התייחס היום ראשון בשידור בתוכניתו ב-103FM לדרישות החרדים במשא ומתן הקואליציוני ואמר. מוטי קמחי זהבי אמר כי הוא מקווה שאולפן ערוץ 14 יישרף על כל יושביו.

ידוע בסגנונו הבוטה ובהשתלחותו בגופי הממסד. נתן זהבי עכשיו בשידור חי זהבי עצבני 103FM. Pronunciation of נתן זהבי with 1 audio pronunciation 2 meanings and more for נתן זהבי. הקומיקאי וכוכב הילדים יובל שם טוב המכונה.

זהבי ידוע בסגנונו הבוטה ובהשתלחותו בגופי הממסד. Web נתן זהבינולד ב-27 באוקטובר1946 הוא עיתונאי פובליציסט שדרןבתחנת הרדיו 103FM שחקןומפיק קולנועישראלי. Web 1 day agoשדרן הרדיו נתן זהבי שוב עורר סערה. בשידור חי ברדיו 103fm איחל המגיש הפרובקטיבי כי חרדים ודתיים יקשרו את התפילין לגרון ויתלו את עצמם.

כל הדרעקעס האלה מצטטים לי פסוקים מהתנך. Web How to say נתן זהבי in Hebrew. זוכה פרס סוקולוב 2000. ראיתי חצי שעה ערוץ 14.

זהבי עצבני 103FM was live. Web 1 day agoנתן זהבי הושעה משידור ברדיו 103fm עד להודעה חדשה. בחשבון הפייסבוק שלו כתב יובל. Web כתב חדשות 13 יוסי אלי הביא השבוע לבתיהם של אזרחי ישראל תמונות מהתחנה המרכזית הישנה בתל אביב שהיו אמורות לזעזע את המדינה.

המצלמה של הערוץ הביאה תמונות של נרקומניות.

אמירה חמורה נתן זהבי הושעה משידור תוכנית הרדיו שלו
אמירה חמורה נתן זהבי הושעה משידור תוכנית הרדיו שלו
נתן זהבי 50 שנה בקופסה מסע בין תמונות הארכיון הפרטי שלי מעריב
נתן זהבי 50 שנה בקופסה מסע בין תמונות הארכיון הפרטי שלי מעריב
Iwkzjihhuqfl5m
Iwkzjihhuqfl5m
העיתונאי נתן זהבי תובע את עוקבי הצל חדשות 13
העיתונאי נתן זהבי תובע את עוקבי הצל חדשות 13
עבר את הגבול המגיש נתן זהבי באמירה מזעזעת להפליא שהביאה להשעייתו
עבר את הגבול המגיש נתן זהבי באמירה מזעזעת להפליא שהביאה להשעייתו

Posting Komentar untuk "נתן זהבי"